Skoči na vsebino

NOVICA

Delovno srečanje s predstavniki upravnih enot v Šentjurju

Generalni direktor Direktorata za upravne notranje zadeve na Ministrstvu za notranje zadeve Dušan Vučko s sodelavci se je danes, 24. marca 2011, v Šentjurju srečal s predstavniki 16 upravnih enot iz Radelj ob Dravi, Dravograda, Slovenj Gradca, Raven na Koroškem, Velenja, Mozirja, Žalca, Celja, Zagorja ob Savi, Hrastnika, Sevnice, Krškega, Brežic, Laškega, Trbovlja in Šentjurja.

Ob začetku delovnega srečanja je generalni direktor Direktorata za upravne notranje zadeve Dušan Vučko prisotnim na splošno predstavil realizirane projekte Ministrstva za notranje zadeve s področja upravnih notranjih zadev v letu 2010 in načrtovane spremembe, novosti v letu 2011. 

 

Projekte s področja Sektorja za matične zadeve, javne listine in prijavo prebivališča je predstavila vodja sektorja mag. Alenka Colja. Omenila je noveli Zakona o matičnem registru in Zakona o potnih listinah, ki že veljata, in nov Zakon o osebni izkaznici, ki bo v Državnem zboru obravnavan aprila letos. Predstavnikom upravnih enot je predstavila pričakovano obremenitev uslužbencev zaradi poteka večjega števila osebnih dokumentov junija 2012, zaradi česar bodo prejeli večje število vlog za izdajo novih dokumentov. Pripravlja se tudi nov Zakon o prijavi prebivališča, ki bo vključeval več varoval za preprečevanje fiktivnih prijav prebivališča, veljati pa naj bi začel marca prihodnje leto.

 

Vodja Sektorja za državljanstvo Mojca Maček je pohvalila strokovno in zakonito delo uslužbencev teh upravnih enot, med drugim je predstavila statistične podatke s področja tega sektorja, navedla pa je tudi najpogostejše razloge, ko Ministrstvo za notranje zadeve odpravi odločitev upravnih enot v postopku pridobivanja državljanstva.

 

Govorila je tudi o opravljenih strokovnih nadzorih v letu 2010, katerih namen je predvsem pomagati uslužbencem upravnih enot pri njihovem delu in seznanitev uslužbencev Ministrstva za notranje zadeve s stanjem na upravnih enotah, na podlagi česar lahko potem pripravijo usmeritve za delo v prihodnje.

 

Delo s področja Sektorja za zbiranje in orožje je predstavila Kristina Magajna Miklavčič. Uvodoma je izpostavila prenos pristojnosti s področja prometne zakonodaje na Ministrstvo za promet in Agencijo za varnost prometa 1. septembra 2010. Do 1. januarja 2012 v pristojnosti Ministrstva za notranje zadeve ostaja še vodenje registra vozil in voznikov, potem pa se bo tudi ta pristojnost prenesla na Ministrstvo za promet. Magajna Miklavčič je predstavila tudi spremembe na področju društev in javnih zbiranj.

 

Temeljna cilja Sektorja za informacijske storitve upravnih notranjih zadev, kot je poudaril vodja sektorja Vladimir Logofetov, sta nudenje informacijske podpore vsem storitvam ter zagotavljanje nemotenega in učinkovitega delovanja vseh registrov Ministrstva za notranje zadeve. To bo temeljna naloga tudi v prihodnje.

 

Namen teh rednih delovnih srečanj, tokratno je tretje, je tudi seznanitev s pobudami in predlogi zaposlenih na upravnih enotah ter odgovarjanje na vprašanja, s katerimi se pri svojem delu srečujejo uslužbenci upravnih enot, je delovno srečanje sklenil generalni direktor Vučko.

 

Zvočni posnetek izjave generalnega direktorja Dušana Vučka